Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Idag har jag tränat...

Kategori: Allmänt

Wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, japp det stämmer idag har jag kickat igång träningen på riktigt. Det kändes att jag inte har varit o tränat regelbundet. Från att ha tränat 5-7 pass i veckan, till att träna 1. Ja ni förstår själva hur det gick. Hihihihihihih..Japp svettades och pustade som en 80årig tant...Men jag körde på så gott det gick. Jag var där..

Ja livet flyter på som vanligt. Mycket som ska läsas. Jag har 2 seminarie nästa vecka. Ett är 28okt det andra är 30okt. Så man kan nästan lista ut vad jag kommer att göra den närmaste tiden. Det gör inget, det är bara  ett steg till närmare mitt mål. Jag ska hinna med att jobba 27oktober vi har inventering på HM så några timmar jobb blir det efter föreläsningen den dagen. För att sumera min kommande vecka, så ser den ut såhär: Jag har föreläsningar 26,27 och 28 oktober 2 seminarie 28 och 30okt,(jag har inte börjat läsa till det första seminariet än) jag ska träna minst 4 pass är det tänkt.

Svar till T.
Ja du, beror på vem du ska åka med. Åker man med en partner så kan det vara mysigt o åka till lite lugnare ställen, där det finns massa o se. Åker man med kompisar ja då kanske man har lite annat i tankarna, mer uteliv o party. Ställen att åka till: Egypten, tänk vad härligt snorkla, sola o njuta av livet. Sen så är Spanien ett alternativ. Där kan man säkert få allt. Har lite vänner som varit i Marocko, fått lite blandade åsikter om ställena där.

Nu är det dax att få lite skönhets sömn....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: