Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Seminarie uppsats klar...

Kategori: Allmänt

Ska göra det enkelt för mig.. Hade föreläsning igår från 10-12 och 13-16, åkte hem tog en kort promenad med min kära mum, bytte om till mina favvo mjukis byxor packade om väskan åkte till skolan, skulle träffa awa där, vi skulle sitta med uppsatsen tills vi blev klara. Deadline idag kl 12. Japp, min skickades in 05.33 alltså nyss... :-) Kom hem från skolan 5.20 , nyss det me. Ska ha föreläsning 9-12 och 13-15, sen så ska jag jobba 15.30-23. Vi har inventering på jobbet, spännande värre.. Igår fick vi reda på att den här kursen som precis har börjat är på 7.5p, tror dem har räknat fel, jag tycker jag borde få minst 15p iaf(önsketänkande) alltså 5veckor innehåller 7seminarie och 5st inlämningar :-)) Thats it...Måste sova , ska upp 8..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz/ThisFace

Kommentarer

  • Awa säger:

    Heej hjärtat!

    Så glad jag är att du har nämt mig i din text..nu är jag en liten kändis :p. Nee..men du har tjajt om att jag ska kommerntera din blogg..så tyckte att det var passande o göra det nu.

    PS..jag läste inte hela txten..blev bara så glad att du nämnde mig så jag sket i resten.hihihi. men jag ska föröka hänga med i fortsättningen.

    Din älskade Awa. I know u wnat mig ;). heheh Puss

    2009-11-02 | 19:22:30
  • Awa igen säger:

    Ojdå..det ska stå..I know u want me..inte wnat mig. Vi skyller på att jag blev ivirig när jag såg mitt namn i din blogg :P.

    2009-11-02 | 19:24:28

Kommentera inlägget här: