Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Sena nätter och långa dagar ger resultat....

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig förr sovit så lite och kämpat så mycket som dem här senaste 2veckorna.. Det har varit tufft och slitsamt, men att det har gett resultat..Det är bara för mig att känna stolthet..Det är jag värd. Idag så var jag på min praktik från 8 och kom hem 19.30. Visst är det bra, jag visar framfötterna, få alla att inse att den här tjejen är grymt ambitiös. Jag satt idag på arbetsrummet och små log lite för mig själv. Insåg hur bra jag trivdes där och hur säker jag är att jag har valt rätt utbildning.

Jag älskar utmaningar, och finns det bättre utmaningar än dem du får från eleverna. De testar mina gränser, visar respekt, vill lära sig och söker positiv bekräftelse. Jag sticker inte under stolen med att jag är bra att ge positiv feedback, men samtidigt så ser jag till att få den respekten dem kräver att jag ska ge dom, det vill jag ha tillbaka själv av dom. Det ska vara two way street. Ibland lyckas man jätte bra , andra dagar är sämre, men ingen är hopplös. Kanske naivt skulle en del säga, men jag trivs i mitt härliga land där inget är omöjligt. Möligheternas lärare, det är sådan jag vill bli. För tillfället är jag möjligheternas lärastuderande. Härligt det låter. Ska unna mig själv något miiiiisigt bara för att jag är så bra.

Har inte tränat så bra som jag hade velat, men snart så är jag back där med.

Kan världen hantera en sådan som mig? Någon som älskar rosa magiskt pulver , inte ser några hinder utan bara möjligheter, älskar livet och lever i landet från ingenstans...

Jag är nöjd nöjd med min insats idag :-)) Är du??????? Fundera på det....

Godnatt mina små kära medmänniskor.
/ThisFace

Kommentarer

  • Samantha;-) säger:

    Hej Fröken, du har varit och är jätteduktig! Ungarna och även föräldrarna ska vara glada för den positiva inställningen som du har.



    Nästa vecka kan vi kanske tillsammans sätta igång och träna och även ta oss tid för en nyttig fika



    Comoka

    2009-10-09 | 20:04:12
  • Natasja säger:

    Heeeeeeeeej Samantha :-)) Its a deal.. Jag var på boxen idag och min kondition har försämrats..Ha en bra helg.. Pussici

    2009-10-09 | 21:10:32
  • T säger:

    2009-10-14 | 08:45:34
  • T säger:

    Du kommer att bli en lysande lärare!

    En härlig inställning. Det skulle behövas

    fler som du i lärarkåren. Ta inte ut

    dig för mycket bara. Man behöver sin

    vila ibland. Kram

    2009-10-14 | 08:51:06

Kommentera inlägget här: