Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

En välbehövlig helg...

Kategori: Allmänt

Precis vad jag behövde, en helg där jag inte pluggar eller gör något alls. Efter en grym vecka, så är jag back in the Game..Japp det stämmer im back. Trött och sliten har jag varit , sovit i genomsnitt 3h per natt... Hihihihihiih, nope ingen spänningen där. Plugg plugg och plugg.

 Just nu gör jag min praktik. 5veckor underhållning och verklighet. Kom fram till att det kommer att vara min verklighet, (hmmm min syster är lite konstigt just nu) Hahahahahha, ni skulle sett henne inatt som en klubbad säl :-)) men söt säl...hihihihiihihih....

Annars så vet ni hur mitt liv ser ut nu när hösten är här. Skola, träning lite jobb och ja underbara bad. Jag älskar att tappa upp ett varmt bad, massa härlig luktande olja många bubblor ju mer bubblor ju underbarare bad.

Idag blev det en munikis runda, med min Samantha...She is back in the Game and I love her. Några ord till henne. Jag är stolt över dig, du börjar  bli samma tjej som du en gång i tiden var. Hihihihiihihih...Me like a lot.

Sen så har jag några väl valda ord till den klubbade sälen: När ska vi träna????????????????????????????

Ja just det jag har börjat dricka Rosa Ängla Damm, det mina vänner är grymma grejjer, det får mig att se världen med rosa ögon. Japp och det är sant, men schhhhhhh det är egentligen ganska hemliga grejjer :-)) Men det funkar, så alla ni som inte har trott på min ängladamm magi, säger jag bara SYND OM ER... Det kommer verkligen att bli in your face. Hihihihiih...This Face in your Face .....Hahahahahahha....

Imorgon är det föreläsning på skolan från 8-16. Måste få skönhetssömn. Viktigt..Jag har en imago...

Ni som är älskade av mig, vet vilka ni är, ni andra ställ er i kö(men ni kommer aldrig komma fram till min älskar dig zon, men hoppas kan ni)

/This face

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vill gärna ställa mig i kö ;-)

    Hur många är före? Förresten,

    vad är rosa ängladamm??? Verkar

    spännande för mig som är extremt

    drogliberal.

    2009-09-28 | 16:38:17
  • Anonym säger:

    Samantha has realized the beauty of the life;)



    Klart att folk vill ställa sig i kön. Det står nr.2 på min nummerlapp.Kämpar för nr.1.

    2009-10-01 | 19:30:23

Kommentera inlägget här: