Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Har folk inget hyfs?????????

Kategori: Allmänt

Jaha lagom arg är jag. Ska ta det från början. Jag vaknade och var på ett bra humör. Skulle till skolan och träffa min grupp, åkte hemifrån i min kära bil. Som vanligt så finns det inga parkeringar, så jag parkerer lite vid sidan och väntar att någon ska åka ut. Jag var ute i god tid så det var okej att vänta lite. Just då traskar en man mot sin bil och jag tänker vad skönt, ibland så får man bara se till att ha lite tålamod. Fram och tillbaka åker en röd liten bil och vill också ha en parkeringsplats(detta var på skolans parkering, Jönköpings Högskola) Så han backar ut och där kommer den lilla bilen farandes som om hon körde Formel 1 bil, och bara ökar gasen och tar min plats, som jag har stått och väntat på. Hon knackar på min ruta, ser helt vild ut och frågar mig om jag jobbar här, jag hinner inte ens säga något, hon säger med sin jäkla dryga röst: Jag jobbar faktiskt här och springer in. Asssååå jag tappade ansiktet. Kan ni fatta detta?!? Jag kunde inte det. Jag blev såååååå arg, gick ut ur min bil och skrev en lapp.

Jag skrev: Det du gjorde var verkligen fult. Har du ingen hyfs? Du kanske jobbar här på skolan , men jag läser och du äger inte skolans parkering. Så götr man helt enkelt inte. Försök o kom i tid till ditt jobb så du slipper sno andras parkeringsplaster. /Studenten

Med andra ord ingen bra dag på skolan idag, var dock super effektiv och fick massa pluggat.

Har folk tappat all hyfs, eller har vi så bråttom att man inte hinner vara civiliserad???

Japp thats all people...Love ya.../Thisface....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men hon JOBBADE ju faktiskt där...

    Du skulle ju ha nitat kärringen hahaha

    Det skulle ha varit nåt o skriva om.

    2009-09-20 | 13:57:42

Kommentera inlägget här: