Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Musik ska det vara...

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeeeeey folket...
 
Jag är inne i en period där jag har insett vikten av bra musik. Man måste ha bra träningsmusik, bra girlpower musik, trask musik och ni vet soft musik eller som min syster säger P_ _ musik, hihihiihh, fråga henne hon utvecklar det gärna. Varför är det så mycket lättare att göra allt med bra musik? Ge gärna förslag på det. Jag tror att man lurar sig själv, man nynnar och helt plötsligt har man gjort det tråkiga som man har skjutit på ett tag, så med andra ord, ladda era ipods med grym musik, i med plopparna i öronen och kör loss på vad du har att göra, funkar lovar..

Vad händer i mitt grymma liv..Hmmm låt mig tänka det är så mycket..Hihihiihih...Jag hade seminarie förra veckan med 7boyz och jag såklart. Hade på känn att jag skulle fixa det bra, få pojkarna att äta ur min hand.Hihihihiihih, I DID IT...Hihihihiih, så från i onsdags så är 7 boyz mitt lycko tal :-) If you know what I mean...hihihiihih...Japp man kan tro att jag blivit heeelt crazy , men det har jag inte, har aldrig mer varit jag än jag är just nu. Ni förstår precis eller hur. Kul att bara uppskatta livet och ta vara på det.

 Det som jag saknar detta året är en resa, kort eller lång bara det är utomlands. Får se hur jag sköter skolan, så kanske jag belönar mig själv med en liten resa.

Underbart det där med ett funkande belönings system, sätt upp små mål och varje gång du lyckas så belönar du dig eller någon annan med sånt som du uppskattar.


Exempel på belöningar som uppskattas(vi är dåliga på att belöna oss själva och andra för den delen)

1. En god middag med härligt sällskap
2.Bio med en mysig fika
3.Snygga underkläder
4.En galen överraskning
5.Ett kort eller ett handskrivet brev
6.Ett upptappat bad med massa oljor och skum(häääääääääääääääääärligt)
7. En långpromenad med någon härlig prick
8.En picknick i det fria :-)
9.En ny härlig bodylotion(lyx för din hud) uppskattas av alla ;-)
10. Gör något som får dig att må som en prinsessa(eget val)

Det var allt för idag...
Just nu gillar jag den här låten:

Ima ova bol tajno skroviste
ima tu, u srcu mom, kucu i dvoriste
sakrile ga tu slatke usne njegove
kao tresnje crvene sto su letos rodile
bas romanticno
a po mene tako tragicno

Ref.
Zalecila sam rane tudjim usnama
da izlecim ih stvarno, ne mogu nikada
da uspavam sve tuge, ja imala sam plan
al' secanje na tebe ima lagan san
i cele godine
jedu mi se tresnje svaki dan

Ima ova noc nebo zvezdano
pa bih htela ponovo da u njega gledamo
kao sto smo pre one godine
kad su nam u srcima tresnje rodile
bas romanticno
a po mene tako tragicno

Kommentarer


Kommentera inlägget här: