Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Long time no write...

Kategori: Allmänt

Hej Hej..
Livet har bara rusat på, där jag har fått springa efter. Inte helt lätt kan jag säga. I skolan så har det varit en hel del föreläsningar, seminarie och muntliga redovisningar. Allt det har gått så bra.. Imorgon börjar min praktik 4v framöver. Det ska bli skoj..Det är min nästa sista praktik innan jag tar exam..Wiiiieeeee...Nästa sommar om allt går som det ska..

Träningen har gått sämre däremot, tider har inte passat mina favvopass..Fast egentligen så hade jag kunnat köra lite cross och löpband..Ny vecka ny början.. :-)) Hääääärligt..Längtar tills imon..

Snön är tillbaka med besked..Det är ett tecken till mig..
Pussar till er alla..

/ThisFace

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Måste vara underbart att få göra sista praktiken innan examen. Hoppas att första två dagarna har gått bra..



    Visst är det underbart med all snö. En förhoppning är att sommaren blir varm då:)



    Kram,

    S

    2010-02-23 | 18:33:02

Kommentera inlägget här: