Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Schoooool...

Kategori: Allmänt

Hade en föreläsning idag som var obligatorisk...Booooooring...Överlevde gjorde jag..Blev lite lunch med Awiee :-) Satt och drömde mig bort vart jag kände för att resa :-) Sista resan gjordes till Serbien, mysigt och åka hem lite.. Tittade på flygresor så det blir nog en vända i början på juni till Serbien i ca 7dagar..Då ska jag vara duktig och ta massa kort. Jag är inte så duktig på det, men jag ska bli bättre..Kommer att lägga upp alla mina fina bilder på FB. Då kommer ni förstå min kärlek till Belgrad :-)
 My looooooooooooooooooooooooooooove..
Kärlek
Jaha behövde låna en bok jag behöver komma igång med uppgiften tills nästa fre då vi har seminarie igen. Såklart att den var utlånad. Köpa den tar ca 7-8dagar och jag har inte tid..Jobbar bäst under stress..

Ja just det nu har jag också skaffat FB får se vad jag tycker om det. Ska utvärdera det om 3månader..

Nehe nu är jag inte sugen på att skriva mer..
/ThisFace

Give it to me right
Or don't give it to me at all

Kommentarer


Kommentera inlägget här: