Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Grillad som en grillad räka..

Kategori: Allmänt

Hade en mysig kväll igår med homie och homie jr..Han somnade snabbt och vi hade en myskväll, snackade och tittade på tv..

Idag så jobbade jag sen så var det dax för en fika med häxklubben..Jag och M bytte våra julklappar idag..Jag fick ett jättefint handsytt bak förkläde..Jag är som Lizzie i Greys när jag är nervös eller mår dåligt så bakar jag..Har inte gjort det på ett bra tag..

Det var verkligen fint guldkant och guldblomma handsydd med pärlor :-)) Fick Skönhetsbibeln med tre utskrivna bilder från mitt hemma spa(överraskning från girlsen när jag fyllde 30år) Måste säga att den kommer inte att samla damm i min hylla utan jag kommer att använda den riktigt flitigt..


Sen så började grillningen massa frågor som var rätt tunga att prata om..Jag har rätt lätt att uttrycka mig och förklara..När det handlar om mina egna känslor och tankar så gillar jag inte att bli utfrågad varför tror du så varför tycker du så..Mmm så häxklubben+min kära syster nu så är det dax och lägga ner..Jag vet att ni bara vill mig väl men det är rätt jobbigt och inte så roligt att känna sig utfrågad..Om ni vill hjälpa mig med något så hjälp mig att hitta en mysig lägenhet.. :-)) Det kommer att uppskattas mer..

På fredag så är det träning och afterwork..Det var säkert över ett år sedan jag var på afterwork om inte mer..Ska bli trevligt att sitta och chittchatta lite..Träning och skriva uppsats är det som gäller dem här två veckorna framöver..

Throw some money at the problem and lets go!

/ThisFace

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Kul att du har börjat blogga igen och som vanligt så är det alltid kul att läsa.



    Det var ett intressant ämne vi diskuterade och tillslut fann vi några spännande svar också. Se det inte som en utfrågning, bara en trevlig diskussion om livet. Alltid trevligt att fika med er:)



    Ser framemot en afterwork!



    Kram,

    S



    2010-01-11 | 20:08:08
  • Natasja säger:

    Alltid trevligt med fika. Det är konstigt bara att man kan granska alla mina sömmar.. Nu är det slut med det :-)) Så ni vet..

    Ses på fredag..

    2010-01-11 | 21:22:12
  • Miranda säger:

    Hej girlz!



    Håller med S. Alltid lika kul att läsa din blogg och ta en fika med er.

    Roligt att du gillade dina julklappar!

    Till mitt försvar så tycker jag absolut inte att frågade ut dig. Självklart så undrar man ju vissa saker när diskussionen kommer upp. Tänk så här: Du tycker inte om falska människor... Det var väl bra att fråga dig personligen, hur du tycker och tänker och känner. Men nästa gång kan vi prata om annat istället. Lite roligare stuff ;) Tänk positivt! Jag fick höra sist av en jättesnäll och omtänksam person: Sikta mot månen och du landar bland stjärnorna!

    Ha en fantastisk dag!

    Kram

    2010-01-12 | 07:30:05
  • Natasja säger:

    Det jag sa tycker inte jag är negativt, det är så jag känner..Jag är lycklig fast jag är singel ska inte behöva förklara det..Bättre själv och lycklig än med någon och olycklig..Som sagt jag stormtrivs med livet, det som fattas är en lägenhet :-))

    Ha en bra dag tjejer..

    Kramar

    2010-01-12 | 12:27:04

Kommentera inlägget här: