Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Helgen bjuder på mycket..

Kategori: Allmänt

Var värd på ki-kibox passet idag..Woooow vad folk det kom..Jättekul..Min partner för dagen var Homie..Jättekul att hon kommit igång nu efter homie jr..Bra att hon tar sig egentid, hon prioriterar verkligen sin träning..Jag är stolt över henne..Good work idag lilla homie..Har dig gärna som partner då du kan träna..Kul.. :-))

Imorgon så är det ett tuff pulspass som gäller :-) Efter det är det lite afterwork..Sist jag var på afterwork var för ca 3år sedan :-)) Då är det äntligen dags..Eller hur...
Lördag är det träning som gäller och på kvällen middag på AnnaGretas :-)) Mysigt värre..

Hoppas ni får en underbar helg för det ska jag defintivt ha..

/ThisFace

When I say jump, you say how high
I ain’t never seen nobody, how they get so high
Like a bird, like a plane, this party got me insane
This party got me insane, so jump jump jump jump

Kommentarer


Kommentera inlägget här: