Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Hemma fru talang...

Kategori: Allmänt

Idag har jag känt mig som en hemma fru..Jag vaknade runt 11 hade sovit såååååååå skönt..Tog en promenad med mina föräldrar..Kallt var det men mysigt..Kom hem och bestämde mig för att laga mat..Bakade mörkt bröd och mörka frallor..Jag fixade kycklingsnitzel och skinksnitzel allt från scratch..Ungstekt klyftpotatis blev det till snitzlarna, samt en soppa gjorde jag..Disk disk och disk tog aldrig slut..Är jag inte hemma fru material så säg?

När man delar ett liv ihop med någon ja då delar man på sysslorna tycker jag om båda jobbar..Det tycker jag är det mest rättvist, jag föddes inte till att bli någons slav..Är man i ett förhållande så tycker jag man ska dela på saker o ting så gott det går..Det är hur jag vill ha det...

Misstaget var att äta 16.40 och träningen började 17.30..A BIG NO NO...Mådde lite illa till och från under träningen..Ki-boxen var rätt tuff men rolig..Alltid lika skönt med ki-box..Thanx S för att du är min Ki-box partner allid lika kul att köra med dig, grymma krokar har du fått iaf..

På fredag blir det lite afterwork,lördag tjejmiddag på Anna Gretas-I loooooooooooooooove det stället, litet, mysigt och underbar mat..Längtar redan..Tjejkväll blir alltid roligt med mycket snack och mys god mat och bra sällskap..Ses på lördag..Det är jag, homie, Samantha och Å. Längtar redan flickor...Ses på lördag..

Min älskade stålmormor fick föras till sjukhus igår(hon har haft stroke 3gånger) De var rädda att hon inte höll på att få sin 4:e..Tack gode gud så hade hon rätt svår järnbrist och magsåren i magen hade spruckigt så hon hade förlorat massa blod..Hon fick dropp och blod och hon ska få vara kvar några dagar på sjukhuset i Serbien..När hon har blivit tillräckligt stabil så ska dem komma hem till Sverige och vara här ett tag..Hon är tuff min stålmormor..Skönt att det inte var stroke iaf..

Nehe nu är jag sådär lagom äcklig inte duschat efter träningen, ska fylla på badkaret tända massa ljus och mysa..Ge kroppen en liten lyxstund..Mig själv lite egen tid..Jag njuter verkligen av egentid..


Ha en mysig kväll..
/ThisFace


Some think it's complicated
But they're straight up fun for me
I don't need no explanation
It's nothing more than what you see here


Kommentarer


Kommentera inlägget här: