Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Äääääääääääntliiiiiiiiiigen...

Kategori: Allmänt

Yes nu är resan till Thailand bokad. Praktik v6-11 i svensk skola, med lov v 9. Då ska jag mysa hela veckan och bara rå om mig själv. Vilket underbart liv jag ska. Just nu ligger livet på hyllan och det skrivs C-uppsats för fullt.
Massa plugg nu, som bara tar all min tid.. Gör inget ibland får man slita lite extra, sedan kommer frukten efter skörden. Jag är inte orolig jag vet vad jag kommer att få.

Jaha hittade min Mc Dreamy och vad hände, jo jag skojade lite med han. Han tog jätte illa vid sig och bröt all kontakt. Jaha hej o hej då McDreamy..Vad ska man göra när hans ego är större än universum och flickorna slänger sig vid hans fötter jämt. Aja jag är inte en av dem iaf..So bye bye.

Nehe nu ska jag nog sova lite, men är alldeles för uppskruvad av att ha köpt biljett och allt annat som nu snurrar i mitt huvve.

Godnatt och hoppas världen ler mot er, om inte titta på mig så gör jag det.

/Mucho kjärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: