Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Kort och sött

Kategori: Allmänt

Hey alla ni därute.
Jag har fått massor gjort idag. Bästa av allt är att hyreskontraktet är påskrivet!! Yeeeeeeeeeeeey :-)
Flyttdags. Kommer att bo på Torpa från 1a maj. Härligt :-)) Det är en superfin nyrenoverad etta med separat kök. Jag har älskat att laga mat och baka. Hoppas det intresset komemr tillbaka nu. Min kära syster kallar mig för Miss Takeout. Hon e söt hon. Speciellt nu med magen.. Gulle hon. Först komemr magen sedan kommer min vackra syster några minuter efter där :-))) Hiihihihih.. Snart kommer bebis. Ca en månad kvar.

Kollat på massa möbler o smarta förvaringssätt. Behövs gillar inte att ha för mycket omkring mig. Ju rörigare mitt rum är mer ordning har jag på allt annat. Ny era ska börjas och först har jag en sak som jag ska göra. Vulic ska ta med radion och det röda vinet och hennes förslag är att göra det på kvällen. We shall se.

Jag ska inte ta med något till lägenheten som har funnits med i mitt förflutet. Jag ska ge bort allt till Erikshjälpen. Ja allt som påminner mig om något negativt såklart. Åhhh vad mysigt det ska bli. Ska ha riktigt mysiga tjejkvällar jag har redan hittat goda recept.. Så min B-day ska firas i min nya queenie freemale lya helgen efter jag har kommit hem från Serbien :-)) Min födelsedag kommer att firas där nere och helgen därefter är det mys hos mig som gäller med mina chicas.

Nehe nu ska jag o Miss Underground kolla runt i stan lite dricka lite mumma te och njuta av våra härliga liv en stund iaf, sedan är det plugg som gäller.

Har inte tränat massor, men har traskat en hel del.

Köp lösvikts te, finns med choklad...Mmmmm underbara te. Ett tips bara en fredag som denna som går i choklad tecken..

Looove!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: