Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Tack Gud...

Kategori: Allmänt

Jag har mycker jag vill tacka Gud för. Min familj, mina vänner alla nära och kära. Jag är lycklig, kanske lyckligare än jag någonsin varit. Nu undrar nog många: jaha var hon olycklig innan? Nejdå men nu börjar min kompletta lycka falla på plats :-)) Jag har insett att jag är värd att vara lycklig, jag har gett mig själv tillåtelsen att vara helt och fullt lycklig. Jag vill inte och tänker inte gå tillbaka till mitt förra liv, innan jag upptäckte den här lyckan. (Nej syster jag har inte sniffat på mitt rosa lyckopulver)

Jag förstår att livet inte alltid kommer att vara superlycka all the time men jag unnar mig den lyckan att faktiskt njuta av mitt lyckliga liv. Ja först är det Thailand, sedan i maj kommer bebis(ja jag är en blivande stolt moster) sedan i juni tar jag examen. Juni o juli lite work och sedan Serbien.

Jag har alltid sagt allt har sin tid o plats o det har jag märkt att det stämmer väl in på mitt liv. Pusslet är snart helt klart. Min kära mormor tycker att det är dags för mig att skaffa mig en man, och visst det skulle nog inte vara helt fel med en liten godbit o leka med och dela livet med.

Mmm så får det nog bli min egen examenspresent till mig själv får väl bli o get me one candyboy :-))) Hahahha, japp det brukar alltid vara beach 2011, för min del får det nog bli Candyboy 2011 i år..Hahhaahha, o kul ska jag ha..

Om 2dagar åker jag till Thailand. Eget äventyr..Precis vad jag behöver innan allt ska pluggas o fixas. Jag ska ta hand om mig själv. Bara jag ska stå i centrum och lilla själen me ska få vad den behöver o nej det handlar inte om drinkar, min själ behöver annan näring.

Ta hand om er mina nära och kära.

What goes around comes around.

/Masterbrain

Kommentarer


Kommentera inlägget här: