Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Bara visum...eller?

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort det igen shoppat..Åkte till Göteborg med världens bästa mamma..Hon tyckte synd om mig att jag skulle åka själv, så hon följd med och gjorde mig sällskap..Trevligt med sällskap..

Jag skulle in på det Thailändska konsulatet o lämna in passet, foton och ansökan. Detta gick väldigt smididgt. 15minuter så var allt klart och dom skulle tom skicka passet hem nästa vecka. All heder åt de duktiga tjejerna som hjälpte mig. Sedan var det dags för lite lunch och kolla i affärer. Lunch blev det men inte förrän 14, min mamma hotade mig att hon skulle svimma om vi inte gick och åt. Det var bara o gilla läget. Tur att mamma hotade annars hade jag sprungit runt som en hypad Hammy(Over the Hedge).

Det blev en mycket god lunch för min del. Jag valde dagens fiskefångst, vilket var lax :-))) Åhhh jag gillar verkligen lax..Mummmmma sa min kista. Min mamma var sugen på kött, det såg helt okej ut tills hon smakade,hahahahah, stackars mamma..Någon tid för att beställa in något annat fanns inte. Bästa dotter som jag är gav jag mamma den ena laxfjärilen. Ja tur för mamma att hon har mig annars hade hon åkt hungrig hem till Jkp. Bästa dotter är jag...Eller vill gärna tro det...

När jag kom hem ville jag titta vad jag hade köpt, men det var inte så farligt som det kändes när jag släpade omkring på alla mina påsar i Gbg. Det blev ett par harembyxor i jeans, 4 t-shirts, 2 färgglada linne, coconut deodorant powder som köptes på Lush(fick det mamma) solskyddsfaktor, wiiieeee solskyddsfaktor, ja jag blir faktiskt glad av det. Inte nog med att jag kommer att lukta hav och sol, utan hela jag ska lukta sommar i 7veckor.

Det är som med jul man måste förbereda sig i 4v innan julen faktiskt firas. Så borde det vara med sommar me..Så jag ska fira sommaren innan den är här :-)) Ja mina idéer är brilijanta. Mastermind ja det gäller o leva upp till det smeknamnet, men det verkar jag göra. Ödmjukhet är inte just nu min starka sida som ni märker :-))) Gillar inte landet lagom helt enkelt PUNKT.

Nu till dagens coola händelse, syster var hemma och för första gången såg jag bebis röra sig..Och inte bara en gång utan massa gånger..hahahahah..Coolaste bebis..Läskigt var det måste jag medge, jag är inte lättskrämd men det var bara scaaaaaary..

Har nu sovit 7timmar på 2 dagar och det börjar kännas i kroppen..Ögonen är trötta och i hjärnan är det minimal aktivitet. Så nu drar jag ner ridån och tackar för att ni kom. Ses när det är dags att dra upp ridån nästa gång.
Tills dess tänk mindre, sov eller gör mer.

Tänkande är att hålla kaos i rörelse. - tänk på det..Hahahahahahah...

/Miss Mastermind

Kommentarer

  • Niki säger:

    Shopping bebe, och du som åker till shoppingslandet;) Kul att ni hade det trevligt i Götet och trevligt att se att du har börjat blogga igen.... ska läsa ikapp mig:)



    CMOKA

    2011-01-20 | 10:49:40
  • Millah säger:

    Hej... Allt bra?

    Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



    Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    2011-01-20 | 11:12:07
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Nikki-Ja det blev lite shopping, har inga sommarkläder, typ linnen och t-shirts. Åker inte direkt för att shoppa, utan praktiken kommer ta 40h i veckan o sen är det sol, bad, snorkling och kanske ett dykcertifikat. Bara jag o mina tankar..Underbart..Mwwwaaaaaaaaaaaaaaaah.



    Millah-Kul att du tittade in, nu har jag länkat dig..

    Ta hand om dig..

    2011-01-20 | 14:18:37
    Bloggadress: http://thisface.blogg.se/
  • Syster + Smulan säger:

    ha ha ha är INTE du lättskrämd? Du hoppade för f-n nästan på tv:n hahaha va roligt det va :) LÄNGE sen jag skratta så mkt!

    Skönt för dig att åka till Thailand syster, men att jag kommer oroa mig mycket :( Både smulan o jag!Hmf! Så länge du har roligt och mår bra så är det okej!

    Ska skicka lite pengar så du kan ha lite spending cash!

    Är hemma hos dig, mamma sover o du är på bio. SMulan har hörlurar och lyssnar på Sergej...bra va :)Diggar till musiken för jag känner sparkarna rejält hahaha

    Puss Puss

    2011-01-25 | 22:07:25
    Bloggadress: http://justjelle.blogg.se/
  • Natasa säger:

    Hahahha, va inte oroliga klarar mig alltid. är som en katt fast med 18liv och inte 9 eller vad man säger att katter har. Ja konstigt att jag hoppa upp på tvn. Det där var scaaaary juh..Hahahahha, ja ja jag e tuffare i real life.. O du det är bebis inte smulan got it??? Mmmm bra där :-)))

    Ja shoooooppa shoooooppa i Bangkok mucho kul juh, like like looooooooooooooooove..hahahahaha..

    Bra att bebis lyssnar på sergej, lite sasa kovacevic och joksimovic-Ljuuuuubaviiiiiiiiiiiiii mi smo mnogo hteli zajednoooooo... Han kan sina grejer den där joksimovic :-))) Ajde måste sova nu, får juh för lite sömn hela tiden..Mwwwuuuuaaaaaaah

    2011-01-26 | 01:19:27

Kommentera inlägget här: