Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Good morning världen...

Kategori: Allmänt

Nu undrar nog dem flesta vad jag gör uppe vid den här tiden när jag är ledig idag. Ja det kan man undra. Dessutom somnade jag 3 inatt eller det är vad jag tror, för vid 3 tiden tittade jag på klockan och tänkte jaha dags o sova nattmännsikan..Jag tror det är lagom kaos nu på hjärnkontoret. Massa saker jag tänker på som jag måste göra..Hey whats happening 2 me? Nu skulle min söta lillasyster säga: Ja så är det när man börjar bli vuxen..Hahahha..Hon är söt hon, ibland kan man tro att hon är min storasyster. :-) Hon oroar sig, håller kärleksfulla föredrag osv..Jag skrattar mest åt henne och tänker : Vad skönt när bebis kommer då får stackars bebis ta den kärleksfulla oron :-))

Idag är det dax o ta kort till visum. Åhh joy-Noooooooooooooooot..Hatar o ta passkort man ser ju ut som ett freak. Dom säger alltid försök o vara allvarlig och såklart blir det motsatt effekt, tillslut sitter jag och skrattar så tårana rinner o fotografen säger: jaha detta är svårare än o ta kort på 3åringar. Jahopp so what, vad ska jag göra när jag oftast har nära till skratt och anser att jag inte behöver se ut som om jag ska hängas utan jag gillar glada kort. Ja skratt och lite galna upptåg  det är min grej(Ja kära syster i lagom dos)

Igår blev den muntiga redovisningen om åtgärdsprogramet klart. Det var ett uppsamlingstillfälle, skönt nu är det klart. Senare idag ska jag fortsätta med min uppsats, men först passfoto, lite lunch med min fina mamma. Måste umgås lite innan jag åker o sen åker mamma till Serbien.

Nu är det dags för lite krigsmålning där jag ska dölja mina mörka ringar under ögonen efter att knappt sovit 4h och sedan out i lilla byn Jönköping.

Ha en toppen dag..
Pussic

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad du är löjlig kära du!!!Hahaha krigsmålning?Daj ne pricaj cekaj cekaj du ser hur brun i fresh jag är!Hahahaha hoppas du o mamma får en mysig dag i Göteborg o shoppa inget till mig dom ni alltid gör...ja du syster!Kanske är storasyster?Blir ju större om inget annat hahaha o du,DU behöver ngn som håller föredrag för dig!Det är för ditt bästa! Puss puss puss

    2011-01-19 | 14:18:41
  • Miss Mastemind säger:

    Ja men sluta nu, du är ju som en kycklingmamma..Tom bebis höll med mig, den sparkade o höll med moster..Hahhahah..Nu kommer vi va två mot dig :-))) Yeeeeaaaayyyy vad vi kommer o rule :-))

    Jag kan ta hand om mig själv, några mindre incidenter händer väl alla förr eller senare. I ditt fall förr, i mitt senare..Hihihihih..Vi håller jordens balans :-))) Eller du gör det..Du vet vad jag har sagt, jag ska ha den bakad o klar..

    Ha så kul o ge bebis en knuff från mig..Pussar till er båda..Muwwwaaaahhhhhhh, muwaaaahhh!!!

    2011-01-19 | 21:51:06

Kommentera inlägget här: