Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jag+sjuk= svaghet

Kategori: Allmänt

Japp det stämmer, finns inget värre än när jag är sjuk. Jag blir nästan mesigare än boys när dom är sjuka, nu skrev jag nästan . Blir kinkig, vill inte umgås. Vill bara krypa under någon sten o tycka ännu mer synd om mig själv. Ja jag vet jag är gnällig, men jag ser det såhär jag gnäller nästan bara när jag är sjuk annars försöker jag bara gilla läget.

Idag är jag sjuk, jag fryser, ont i huvudet, halsen. Mitt imunförsvar verkar ha tagit semester i snart ett år. Need it back. Antar att jag får skylla mig själv när jag har gjort detta mot mig själv. Kan ni förstå att jag har inte haft normal semester på snart 6år. Ja max 10dagar per år. Så är det när jag tror att jag besitter supergirl krafter. Iof så gör jag det men jag behöver kanske inte utnyttja alla mina krafter.

Just nu ligger jag i min säng, dricker mitt kamomill te och tittar på Djävulen bär prada. Fryser i det här kalla land fryser galert mycket. Behöver något varmt.

Godnatt världen hoppas ni sover underbart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: