Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

4dagar kvar och blandade känslor.

Kategori: Allmänt

Hej alla sötisar där ute.
Jag mår fint. Igårkväll gjorde jag min tattoo nr 2. Den går från nacken och ner, nästan till skulderbladet. Jag tycker den blev superfin. Det står bless and be blessed. Det är styrka i dom orden tycker jag. Dom orden betyder mkt för mig också. Vill inte gå in på det närmare(Lite saker vill jag behålla för mig själv)

Idag är det 4dagar dagar kvar av min vistelse här i Thailandet. Med blanade känslor ser jag fram min resa hem. Kul att komma hem till mina små finingar. Tråkigt att lämna kidsen, solen, stranden och värmen. Jag hatr bestämt att njuta av där jag befinner mig för tillfället. Så när jag kommer hem, så kommer jag vara glad o hitta saker som får mig att må bra där med. För visst är vi sådana. När man befinner sig i värme så saknar man hemma, är man hemma ja då saknar man värme.

Nu så ska vi personalmöte så det är dags för mig att gå. Blir ett längre inlägg senare under dagen. Först är det möte, sedan strand, middag med gänget, italian gelato och sedan kommer lite mer tankar kring allt.

Mwuuah, Mwuuuaaaah till er därute...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: