Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Beslut beslut det är onödigt, det ordnar sig..

Kategori: Allmänt

Det stämmer rätt bra det där med Ariel. Tillslut var hon tvungen att välja mellan havslivet och prinsen. Mitt galet roliga liv har många likheter med Carrie(satc) och Ariel..Hahahah..Hur kommer mina beslut att bli. Vad ska jag välja. Många val finns det just nu. Har bestämt mig att följa magkänslan och hjärnan. Det ihop blir en perfekt framtid.

Jag vet att många har väldigt många åsikter hur jag lever mitt liv. En del säger det rakt i ansiktet andra bakom ryggen, men jag bryr mig inte. So what att jag är singel och lycklig? Det är inget problem utan det är en fördel just nu för min del. Det var längesen jag brydde mig. Måste nog bero på att folk inte har roliga liv själva, då börjar man ha åsikter om andras. Med andra ord ni som inte har, se då till att skaffa. Det är superkul att faktiskt leva sitt eget liv och inte prata om andras. Det kan vara värt o testa. Ett litet tips och en knäpp på näsan till er som snackar om mitt liv.

Torsdag innebar Patonga med boysen. Vi var lite på vift och tänkte att något vettigt ställe inte var så svårt att hitta. Tyvärr, svårt var bara förnamnet. Speciellt när man umgås med pojkar som man nästan behövde beskydda. De darrade av skräck. De var eftertraktade våra små hela svenska blonda hunks. Hahah skräcken i ögonen glimtade till då och dål. En gång användes frasen: They are my wifes..Hahahahah..Det hade nog funkat att säga Im hete with my wife, men men lite shejk ville han nog vara. Det var nog att ta i men han blev inte uppraggad av några ladyboys på det stället iaf :-)) Sköna dudes va dom fast man fick beskydda dom. Efter ett tag så hittade vi ett nice place och drack lite girley drinkar. Grabbarnas förslag att testa tjejdrinkar. Dom såg rätt lyckliga ut. Tjejdrinkar tummen upp.

Jag förloade slå spiken i stubben snabbast så jag fick betala för goda sambuca shoots..Roligt med olika spel på uteställen och mycket trevligt folk. Champion ägde nästan, men fick en ordentlig omgång mot en grym motstånade..Bästa på riktigt länge. Jag förlorade mot Champion i ett brädspel, men jag kan ta det med tanke på vem som satte han på plats.

En skön kväll avslutades med 3h sömn för att sätta sig på en båt som skulle ta mig till Paradis ön Raya. Måste nämna att jag hade varit illamående i 3dagar när jag skulle på båten. Hoppades att jag skulle klara mig till ön. Det gick relativt fort 30min speedboat. När vi sedan kom fram låg jag helt utslagen under ett parasoll med 37 härliga grader i skuggan. Överlevde resan på hemvägen. Direkt till apoteket. Där fick jag mirakelpiller och nu är jag på bättringsvägen. Sakta men säkert.

Idag var det en chill dag. Strandhäng för Åsa. Jag i ett fik där jag tog det lugnt och läste. Sedan var det dags att säga bye bye till min vän. Härliga två veckor vi fick iaf :-)) Trots lite drama, åska och kackerlackor :-)) Sedan åkte vi in till Patong. Jag köpte en t-shirt med texten: I kissed a smurf and I liked it. Sååå söt :-)) Assså jag får inte handla min grande väska som jag hade med mig är redan full av shopping saker som jag hunnit handla på dessa 4v. Katastrof. Aja det ordnar sig alltid. Måste tillägga att det jag hade med mig inte ens är packat.. Good work från min sida..Hahahhaha..Så är det ibland..

Detta får räcka klockan är 01.25 och jag behöver sova. Viktigt med min sömn.

Study/Work hard. But play harder!!!

/ Miss Ariel i valet och kvalet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: