Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Ber till högre makt...

Kategori: Allmänt

Japp vaknade idag o va nöjd att jag hade packat ner allt igår. Surfade runt för att se hur mycket dom tar för bagageövervikt. Fick smått panik och det slutade med att jag fick lämna mina dyra hudkrämer och hårshampo och min favvobalsam, och typ nästan alla kläder jag hade med mig.

Det jag har med mig hem som jag hade med mig hit är : mina c-uppsats böcker. Dom väger ca 4kg(vilken miss o ta med dom) mina två par nikeshorts rosa o svarta inte en chans att jag lämnar mina fina här, typ 4par trosor och mina underbara gympisar.

Jag antar att jag får skylla mig själv. Har försökt o inte shoppa så mycket. Blev inte alls mycket till mig. Blev en hel del saker till familjen, släkt och vänner, mest blev det till bebis. Bebis ska få höra att den måste älska mig massor och jämt med tanke på hur mkt bebiskläder o grejer ja har köpt. Beror väl på att jag ska bli moster för första gången. O jag som brukar resa som en riktigt queenie, reser helt plötsligt som en cirkus gipsy. Första o sista gången jag gör såhär.

Ja jag är lite bitter just nu för att jag är så klantig. När man shoppar tänker man ja med är lugnt, allt får plats tills man inser att nejdu lilla queenie din pappa äger inget eget flygplan så du kan ta med dig halva Thailand. Lessen learned!!

Duschen kallar, snart kommer taxin och hämtar upp mig. O snart börjar resan hem till snö, blask, kyla, familj, släkt, vänner, skolan ochallt annat som väntar mig i Sverige.

Håll tummarna för mig när jag står vid bagage inlämningen. Svensk tid 12.

Jag får hoppas på att den högre maktengillar att jag har köpt till andra o varit generös mot dom som har det sämre ställt här.

Ako bog da då ses vi imorgon.

/Natasa


Kommentarer

  • Niki säger:

    Happy, happy, happy att du äntligen kommer hem!!!!!!!! Kan knappt vänta, ska bli jättekul och ses igen. Önskar dig en trevlig resa hem nu och hoppas att allt går bra och smidigt.



    Kramar

    2011-03-20 | 11:23:36
  • Anonym säger:

    Hahahah så söt du är :-)))) Ses på fredag för en liten lunch..Mwwuaaaaaaaaaaaaaaah

    2011-03-21 | 14:06:05

Kommentera inlägget här: