Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Soooo not my day...

Kategori: Allmänt

Efter en mindre missbedömning så har jag dragit tillbaka styrkorna. Kriget har inte börjat och kommer aldrig att göra det heller. Så inte värt det. Ibland måste man helt enkelt välja sina krig med omsorg. Jag valde bort detta. Finns ett ord jag använder till min tilltänkta motståndare. FUJ. Ja alla ni som pratar ngt slaviskt språk vet vad det betyder och för er alla andra så betyder FUJ = Fy, typ äckligt. Japp så är det. Ett slag som inte var värt min tid. Härligt med lite egen tid.

Ja idag så skulle ett paper skrivas 4-6 sidor o mitt förra paper som var samma vecka var på 2-4. Tror ni inte jag blandar ihop det. Typiskt. Gick in och skulle läsa min grupps papers och inser att jag har 3sidor och alla andra har 4-8sidor. Bra jobbat av mig. Skicka iväg ett mail till min handledare vid 00.30 och skriver vilken miss jag har gjort. Eftersom det ska vara opponering på det så ska det bli kul o se vad han säger. Aja komplettering står det på mitt paper.

Jag sov hos Miss Underground, eftersom det blev en lång natt i skolan smididgt när hon bor så nära. På morgonen väcks jag av en panik röst som säger till mig Toooooomic du har försovit dig. Hallllåååå jag var just i the dream. Bästa drömmen på länge. Jaha o vad hände jag lugnar henne att det är lugnt och somnar om i hopp om att jag drömmer vidare i samma dröm. Men nepp vaknar lite bitter och tänker detta borde bestraffas..Så det blev ett boxpass och lite payback fin hon. Mmm så hon lär sig att aldrig avbryta mig när jag sover och drömmer..

Ja just det idag fick Miss Underground jobb på skatteverket. Detta firades med en middag på Anna-Gretas med några girls. Mys!!Nästan vuxen nu. Ena foten i vuxenlivet och den andra letar efter ett land på Balkan. Jag vet vilket iofs det kommer att bli i slutändan, men jag låter henne stirra runt lite..

Ingen sötis o kriga mot. På seminariet den 1april är det komplettering som gäller och en dröm som jag aldrig kommer att få avsluta. So not my day. Imorgon är det träning som gäller. Mmm det får mig alltid att bli glad. Om inte någon kommer fram o ska hjälpa mig..Orka..Hmm kanske dags för mig att flytta ifrån byn.

Nehe nu ska jag lyssna på mina prinsar. Sergej i Sasa o njuta av min tidning Topp och Hälsa och dricka mjölk.

Om någon hittar en främling med blåa ögon och ett leende to die 4, då är det min pojke från drömmen. Skicka han till mig. Lovar bra ersättning för förlorad skatt..

Enjoy life...

Mwuuuaaaaaaaaaaaaaaaaah till er från mig ( gäller bara den innersta kretsen i mitt liv)

/ Miss Queenie Butterfly Tomic

Kommentarer


Kommentera inlägget här: