Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Hemlängtan attack nr1!!!!

Kategori: Allmänt

Ja det stämmer efter exakt 4v och 2 dagar så kom den. Kan bero på att jag har mått illa sedan i onsdags kväll och fått piller och annat som jag ska dricka för att inte förlora vätska. Det smakar äckel me. Med tanke på att jag knappt får i mig vanligt vatten. Mår riktigt illa.

Det kan också bero på att jag har sett så mycket hemska saker här som jag känner att bort härifrån är inte helt fel. Sedan ska jag inte sticka under stol med att jag har träffat fantastiska människor också. Jag kommer att minnas dom länge och för alltid.

Nu får jag verkligen fokusera. Imorgon borde jag hålla lektioner med mina elever. Då går nog tiden fortade också. Håll tummarna. Rinde innan till mamma och syster. Så nu känns det lite bättre. Pratade med Nikolina också. Det hjälpte me.

Ja just det, har fått besök. När jag ligger och vilar igårkväll så knackar det på dörren. Öppnar o där står han med ett stort flin i sitt ansikte. Söt, brun och alltmänt fräsch. Förstår inte varför jag alltid ser ut som skräp när jag träffar han. hahaha, han va gullig sa inget om mina påsar under ögonen eller mitt osminkade ansikte. Utan bara: Gud vad söt du är med ditt ruffsiga hår och din härliga solbränna. Mmm han kan sin sak det är säkert.

Vi satt en stund vid poolen och bara pratade. Det va skönt o umgås med han. Han får mig alltid på bättre humör. Kan ju faktiskt bero på att han är rätt bra ögongodis. Hahhaha.. Men saken är lite komplicerad så inget annat än vänskap kan ske här i Thailand iaf. Vi får se när vi kommer hem till Europa. Han ska till Bangkok imon jobba där i 3dagar på något företag. Tillbaka hit o umgås med mig. För att göra det väldigt tydligt så bor han i Phuket town på ett fint hotell. Jag bor i kamala där jag ska bo kvar.

Jaha dags o lägga sig innan all ström går som den gjorde igårkväll. Helt galet, åska och blixtra o tjoooff så släcks hela Kamala ner.. Nehe nu har jag fått skriva av mig lite..Läsa lite o sedan sova..

Mycket solig kjärlek till er alla därute
/Ariel

Kommentarer

  • mama Nada säger:

    Ok låter spännande ,fortsättning följer in Europe <3

    puss snart kommer du hem o då ska vi träffas o umgås !! kram

    2011-03-07 | 17:23:44
  • Anonym säger:

    Hahahah du måste vara den sötaste och bästa bloggmamman ever <3!!! Gulli dig!!! Japp när ja kommer hem då ska vi umgås. Och när flickorna kommer hem från Usa då ska vi mysadå har vi en liten bebis me i sällskapet Ta hand om dig min bästa bloggmamma <3 Mwuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaah <3

    2011-03-07 | 17:38:40

Kommentera inlägget här: