Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Make me or break. Med ny frisyr ger jag mig ut i kriget...

Kategori: Allmänt

Ett utfärdat krigstillstånd gäller just nu. Jag kommer dock att gå ut som segrare. Men en god kamp förväntar jag mig. Allt verkar vara tillåtet i det här kriget. Låter mer allvarligt än det är. Underhållning på en hög nivå. förhoppningsvis kommer min nya frisyr att underlätta kriget lite. Klippt till page och som Vulic uttryckte sig : Du ser ut som hon i Charlies Angels. Ja det låter inte fel, hoppas hoppas ja får träffa heta rösten Charlie.  

Jag ser mig själv som riktigt skärpt och min senaste läxa var att inte underskatta motståndet oavsett hur svagt det verkar vara. Det är bra o bli påmind ibland. Speciellt när man blir påmind av något som är charmigt och får dig att anta utmaningen. Älskar utmaningar och multitasking. Såååå jag. Tänk vad livet vore trist om det inte fanns utmaningar. Ja vi får se hur det går med min utmaning. Fältet är söndrat, strategin är klar. Bara o ta på sig krigskläderna och njuta av viiiiictoryyyyy..hahahaha, nejdå än är inte slaget vunnet.. Ser mig själv i mina Zena kläder där min motståndare ligger ner och jag håller ner personen med min fot. Gör mitt segertecken  Yeeey..

Ja jag vet historia har gjort underverk för mina fantastiska slag som kommer med jämna mellanrum. Måste dock till mitt försvar säga att jag anfaller sällan, utan blir oftast anfallen av den charmiga fienden. Synd bara att Miss Tomic krigsmotto är CONQUER and DESTROY. Fortsättningen följer på kriget...

Ikväll är det tjejkväll med chicksen. Pojkar det finns potential för Vulic!!! Hon kommer att bli en riktigt duktig wifey. Hon sliter och slavar i köket, medan jag Queenie som jag är väntar på att Sthlms görlen ska dyka upp. En annan duktig liten tjej som är Vulic hjälpreda äger rätt bra i köket. Hahahaha, vilka fantastiska girls. Good work girls!!! Jag är bortskämd. Hemma äger min mamma o syster i köket. Jag njuter. Vad ska jag göra det är inte alltid så enkelt att vara den som ska njuta. But someone got to do it.

Ha nu en underbar helg alla därute.

Nu är det mys med chicksen som gäller..Mucho kjärleeeek till mina vänner som fiender. ;-)

/Queenie med krigsrustning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: